Mijn 30e verjaardag *slik*

Afgelopen januari was het zover, mijn 30e verjaardag… Of zoals ik zelf zei; dirty thirty!

Mijn verjaardagen zijn meestal erg burgerlijk, wel met veel eten en gezelligheid. Maar de verjaardagen van mijn mannen zijn uitbundiger. Beiden zijn zij in juli jarig en dan is de barbecue toch makkelijker aangemaakt dan tijdens de koude wintermaanden!

Dit jaar wilde ik een vrolijke (ahum roze ahum) verjaardag!

Ik had als hapjes; amuses van garnalen, spinazie-feta hapjes, notenbrood met kaneel-honing boter, stokbrood met kruidenboter, groenten-bekers met yoghurtdressing en tiramitoetjes

2 speciale drankjes, 1 met en een zonder alcohol.

Afbeelding

Ik zal in komende posts de hapjes recepten uitgebreid beschrijven. Nu houd ik het bij de drankjes!

Alcohol vrije drank

Wat heb je nodig:

1,5 ltr Sprite of 7-up

1 limoen, in plakjes gesneden

1 glas bevroren frambozen

10 muntblaadjes

ijsblokjes

1 kan groot genoeg voor +/- 2 ltr

Meng alles bij elkaar. Lekker dorstlessend en in een champagneflûte ziet het er erg feestelijk uit!

Wijn cocktail

Wat heb je nodig:

2 flessen zoete witte bruisende wijn (goed gekoeld!)

1 limoen, in plakjes gesneden

1 glas bevroren frambozen

1 kan groot genoeg voor +/- 2 ltr

Meng alles bij elkaar en serveer in champagneflûtes

Afbeelding

PS. Wil je ook zo’n leuke versieringen? Of hapjes tafel? Laat me wat weten!

3 thoughts on “Mijn 30e verjaardag *slik*

  1. Pingback: Feestrecepten! | Me with a swirl of creativity

Leave a Reply

