Welkom welkom!

Hallo allemaal!

Eindelijk een plekje voor al mijn recepten! En mijn andere creatieve uitbarstingen (die niet geheel sporadisch voorbij schieten!)

Even in het kort, wie ben ik?

Ik ben Chantal, 30 jaar. Ik werk parttime als administratief medewerkster/assistente/personeelsconsulente/…./….  (Er komt elke week wel een nieuwe beschrijving bij!) bij een klein dienstverlenend bedrijf.

Ik ben gek op oude meubels opknappen en zelf meubels maken. Maar het meeste houd ik toch van koken en bakken. Ik ben constant bezig met lekkere recepten te testen, aan te passen of te creëren. Gelukkig kan ik mijn man en zoon hier altijd voor wakker maken en mijn familie doet zijn voordeel met de taarten die ik bak voor verjaardagen!

Na de zoveelste; “Oh, dat recept wil ik ook wel eens proberen, mag ik het hebben?” Bedacht ik dat ik het beste een blog kon beginnen waar ik zelf mijn recepten allemaal kan terug vinden, maar waar jullie ook een kijkje krijgen in mijn recepten!

Ik hoop dat jullie een reactie willen plaatsen als je een recept wilt proberen of hebt geprobeerd! Ze zijn van harte welkom!

Liefs, Chantal                                                                                                                                                                                                                                                  7012a2df7f860c1fed5d0cab915741c0

2 thoughts on “Welkom welkom!

Leave a Reply

