Broodje makkelijk!

Zoals iedereen kook ik graag makkelijk, vooral tijdens een drukke week.

Afgelopen week was zo’n week, dus had ik mijn mannen voor vrijdag een echt mannenmaal beloofd!

Broodje warme ham, uhhh stokbrood warme ham!

Broodje ham

(Let niet op de mooie papieren e.d. op de achtergrond, manlief had niet in de gaten dat deze foto op mijn blog moest gaan!)

Je hebt nodig voor 1 groot stokbrood:

1 desem stokbrood (je kan ook een Frans stokbrood nemen)

500 gr gebraden ham

100 gr sla (ik had een zakje gemengde sla genomen)

Saus (je kan elke saus nemen die je lekker vind)

Warm de ham zoals op de verpakking staat vermeld (of zoals je slager uitlegt)

Verwarm het stokbrood de laatste 5 minuten mee in de oven.

Snijd het stokbrood door en smeer de saus op het onderste deel.

Verdeel de sla eroverheen.

Snijd de ham in hele dunne stukken en verdeel over de salade. Je kan nog wat extra saus erover verdelen, maar je kan het ook aan iedereen zelf overlaten!

Prik er wat lange bamboeprikkers in en snijd in stukken.

Lekker met een kop soep of bij een spannende voetbalwedstrijd! Ohh of na een dag hard klussen in huis of in de tuin!!!

Eet smakelijk!

Leave a Reply

