Knoflookbrood

Ik maak een maaltijd graag compleet met knoflookbrood, een lekkere pasta met knoflookbrood.

Of een heerlijke kippensoep met knoflookbrood!

Mijn knoflookbrood is heel makkelijk en je kan er elk brood voor gebruiken wat jij zelf lekker vindt.

Ik had op het moment van foto’s maken alleen maar witbrood in huis, dus ben ik daar mee aan de slag gegaan.

De hoeveelheden kan je zelf aanpassen, ik doe dit meestal op de gok 😉

Je hebt nodig:

Olie

Knoflook, zoveel als je zelf lekker vindt

Brood, stokbrood, pita

Kwast of lepel

Snijd de knoflook klein en meng met de olie. Laat dit een half uurtje staan.

Verwarm de oven op 225 C. (als je een grill stand hebt kan je deze ook gebruiken)

20130428_164400

Leg het brood uit en besmeer met de olie

20130428_16442520130428_164715

Leg het brood op een ovenrooster en plaats in de oven. Ik hou meestal een oog op het brood, want het kan zeer snel van bruin naar verbrand gaan!

20130428_165938

Snij ze in mooie stukken en serveer ze bij je maaltijd!

20130428_170253

Smakelijk eten!

Leave a Reply

